Aftellen geblazen voor South-Africa! - Reisverslag uit Moerkapelle, Nederland van Jessica Stam - WaarBenJij.nu Aftellen geblazen voor South-Africa! - Reisverslag uit Moerkapelle, Nederland van Jessica Stam - WaarBenJij.nu

Aftellen geblazen voor South-Africa!

Door: Jessica Stam

Blijf op de hoogte en volg Jessica

13 Oktober 2014 | Nederland, Moerkapelle

Hallo iedereen,

Komende woensdag (15-10) vertrek ik voor 3 maanden richting Zuid-Afrika. Via de organisatie Activity International ga ik daar vrijwilligerswerk doen bij een sociaal project. De komende 8 weken mag ik meehelpen op een basisschool in Kaapstad en de laatste paar weken ga ik lekker reizen.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten!

Ik zie je graag terug op mijn reisblog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Groetjes en totsiens,

Jessica

  • 13 Oktober 2014 - 14:08

    Sandra. Venekamp :

    Hoi, jou ontmoet tijdens de Muses dag!
    Ik wens jou heeel veel plezier in Zuid Afrika!
    Over dik 2 week mag ik achter je aan en zelf ook
    meewerken aan een project alleen dan in St Lucia.
    Hoop dan al berichtje van je gelezen te hebben!
    Heele fijne reis. En geniet ervan!

  • 13 Oktober 2014 - 16:52

    Tante Rina En Ome Dik:

    Lieve Jessica,

    we wensen je een hele fijne en leerzame tijd.
    Geniet er maar van hoor, en ...... pas goed op je zelf !

    Groetjes van ons

  • 14 Oktober 2014 - 10:21

    Rutger Van Kampen :

    Veel succes in Zuid Afrika maak er wat leuks van
    groetjes rutger Nicole madelief van kampen

  • 14 Oktober 2014 - 15:23

    Tante Elly:

    Lieve Jessica nogmaals namens ome Nico en tante Elly een voorspoedige reis toegewenst !!!

  • 20 Oktober 2014 - 23:20

    Mama:

    Lieve Jessica

    Succes morgen op de school waar je vrijwilligers werk gaat doen.

    Groetjes en liefs van Pa en Ma XXXXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Moerkapelle

Jessica

Actief sinds 13 Okt. 2014
Verslag gelezen: 283
Totaal aantal bezoekers 2977

Voorgaande reizen:

15 Oktober 2014 - 13 Januari 2015

Zuid-Afrika

Landen bezocht: